PriNc3sS BiRu

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani, Katakanlah aku berlindung dengan Allah pemelihara manusia, Raja yang menguasai sekalian manusia, Tuhan sekalian manusia, Daripada bisikan syaitan yang bersembunyi, Yang membisikkan kejahatan ke dalam dada dan hati manusia, Daripada bangsa-bangsa jin dan manusia... ~ ShaRinG iS cAriNg ~ pregnancy

Petikan ini saya dapat dr emel yg dikirimkan dr seorang kenalan...
just for share n pls give some input to us...


Siapakah itu Michael Web???

Michel Web merupakan seorang pakar psikologi seksual yang berasal dari US.

Banyak artikel-artikel beliau diterbitkan dalam majalah seperti "New Man", "Bride Megazine", "Men Health", "Cosmopolitan" dan juga majalah Bride.

Selain itu Michael Web juga pernah muncul dalam siaran televison seperti Oprah, Fox News dan juga NBC News...

Banyak undangan yang beliau terima untuk membicarakan perkara berkaitan seksual dan perhubungan.

Contohnya tip-tip bagaimana untuk seorang isteri mengembalikan kehebatan seksual suaminya. Seperti kita sedia maklum, lelaki ini semakin hari semakin bosan dengan perkara yang sama.

Oleh itu untuk mengelakkan kebosanan ini pelbagai cara perlu dilakukan oleh isteri supaya hubungannya dengan suami kekal "hot"...

Antara langkah seksual yang diajarkannya adalah "hand job"....Menurut beliau tidak semua lelaki gemar menyetubuhi isteri melalui tempat biasa. Oleh itu 'hand job' menjadi pilihan.

Perkara yang diajar boleh dikatakan agak praktikal kerana apabila si isteri datang haid, maka cara seperti 'hand job' dapat memuaskan suami dengan pantas dan penuh bermakna.

Selain itu, beliau menyatakan bahawa perhubungan dan seks merupakan satu jurus sains. Antara suami isteri terdapat daya elektromagnet yang saling mempengaruhi 'mood' setiap pasangan.

Sebagai contoh, jika si suami pada hari itu bercaj positif, dan si isteri bercaj negatif maka perhubungan pada hari itu baik, aman dan saling ingin mendekati.

Tetapi jika pada hari itu si suami bercaj positif dan si isteri juga bercaj positif, maka mood pada hari itu akan dingin atau kurang elok.

Michael Web menyatakan bahawa jika kita berasa kurang enak dengan pasangan dan mood pada hari itu kurang baik maka elakkan bercakap banyak. Dikhuatiri boleh mencetuskan perbalahan. Ini kerana caj suami dan isteri sama, maka berlakunya penolakkan antara satu sama lain.

Maaf ya, ingin saya sampaikan apa yang Michael Web katakana bahawa 99% lelaki gemarkan seks oral. Tidak dapat tidak seks oral 'wajib' bagi setiap sesi bersama. Namun hanya 45% sahaja wanita yang gemarkan seks oral.

Namun begitu, Michael Web ada penyelesaiannya... malah bagi wanita yang tidak gemarkan oral seks, akan berminat untuk perkara berkenaan. Cara-cara dan langkah yang diajar amat praktikal sekali dan pastinya si suami pasti akan melafazkan ucapan 'terima kasih' kepada isterinya atas kehebatan si isteri 'melayan' suami.

Sebagai bonus, Michael Web ada menyatakan 4 langkah bagaimana dengan hanya seks oral, si suami mampu untuk mencapai orgasm dengan mudah.

Bagi saya apa yang dijelaskan oleh Michael Web amat sesuai untuk setiap pasangan yang mempunyai masalah seksual. Bagi yang baru berumahtangga, saya rasa hal seksual ini masih belum berlaku ataupun tidak seberapa berat kesnya.

Lain pula dengan pasangan yang sudah mencecah 15 tahun berkahwin. Pastinya hubungan seksual mereka agak bermasalah. Maklumlah pada masa berkenaan hormon semakin berkurang. Namun usah risau, saya pasti Teori Michael Web untuk merapatkan lagi perhubungan batin anda akan berkesan.


p/s: yg menjadi tanda tanya... apakah ia bole dolakukan dalam islam... sebab ada pelbagai pendapat yg saya dengar sebelum ini dr pelbagai golongan dan juga dr media cetak seperti buku2 agama tentang rumahtangga... ??? any suggestion guys???

0 comments:

~~knOW bOuT mE~~

Foto saya
Ampang, Malaysia
Saya adalah seorang anak daripada kedua ibu bapa saya....Saya adalah seorang isteri kepada seseorang.... :)Saya kini bakal bergelar MAMA kepada bayi yg saya kandung ini.... saya bahagia!!!! Saya juga seorang mahasiswi U terkemuka di SUMUT....Saya juga seorang yang akan bergelar DOKTOR GIGI....... JUST SMILE... :)saya berbintang SAGITARIUS.....saya suka dunia LAUTAN....saya juga suka warna BIRU....saya adalah BEAUTYBLUE....... :) emel: drannarais@yahoo.com ym: anur_pooh
"Dan katakanlah, 'Wahai Tuhanku,tambahkanlah ilmu kepadaku.'"(Thaahaa [20]: 114)

"Orang yang dikehendaki kebaikan oleh Allah, pasti dipahamkan terhadap agama." (HR Bukhari)


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

pregnancy

~baby~

Lilypie Maternity tickers Where Moms Unite

~~Baca bLOg OraNg~~

******

wynas bridal

~~~ChiTcHat~~~

~~~FoLLoweRs~~~

FEEDJIT Live Traffic Feed