PriNc3sS BiRu

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani, Katakanlah aku berlindung dengan Allah pemelihara manusia, Raja yang menguasai sekalian manusia, Tuhan sekalian manusia, Daripada bisikan syaitan yang bersembunyi, Yang membisikkan kejahatan ke dalam dada dan hati manusia, Daripada bangsa-bangsa jin dan manusia... ~ ShaRinG iS cAriNg ~ pregnancy







Salam...
holaaaa.....

ni kenangan2 ngn juru makeup sy.... besh woo services dorg...thanx to:

- k.linda yg sgt spoting,xkedekut ilmu n byk bg nego price.... hehhe.... akak, really thanx tau!!! kak, baju biru tu sedunia suke tau... sesuai turqoise ngn sy...[ komen kwn2 la... :) ] huh, sbnrnya np la sy hny kelihatan kurus time tu je???!!! tp skrg xlg.... huwaaaaa!!!
- k.azza n yg pandai conteng2 muke ni... good job!!! so far ramai plak yg suke tgk sy pakai gaun!! bak kata abg yus (cameraman) mcm Ogy Ahmad Daud... nguah nguah nguah..... n sgt2 lah ramai yg teruja tgk saya jadi RANI MUKHERJEE!!!!! Haahahhahaaa.... sebijik sebijon mcm india!!... dorg tgk kat FP fotografer n album sy... bile la dpt sy tnjuk album kat akk ek.. album dah terbang jauh ni...berat plak tuh!!! nway thanx a lot tau....
- her fwens too.... k.awin.... byk btl candid pic akk dlm DVD sy ni... :p

.....sayang akk sume.....

3 comments:

Thanks Anna...
Alhamdulillah semua berjalan lancar dan berjaya memberikan kepuasan buat Anna
Kalau nak tau Anna ni cerewet, tapi kitorang suka layan orang yang cerewet. Senang kerja. ehehehehe
Semoga Anna bahagia hingga ke akhir hayat.

Wedding Photos: http://pengantin.fotopages.com

Kursus Solekan: http://d-raz.fotopages.com

Lynnda @ AzzaLynn Bridal

cerewet ke???? huhuhu...memang pun kot!!!! hiks....

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

~~knOW bOuT mE~~

Foto saya
Ampang, Malaysia
Saya adalah seorang anak daripada kedua ibu bapa saya....Saya adalah seorang isteri kepada seseorang.... :)Saya kini bakal bergelar MAMA kepada bayi yg saya kandung ini.... saya bahagia!!!! Saya juga seorang mahasiswi U terkemuka di SUMUT....Saya juga seorang yang akan bergelar DOKTOR GIGI....... JUST SMILE... :)saya berbintang SAGITARIUS.....saya suka dunia LAUTAN....saya juga suka warna BIRU....saya adalah BEAUTYBLUE....... :) emel: drannarais@yahoo.com ym: anur_pooh
"Dan katakanlah, 'Wahai Tuhanku,tambahkanlah ilmu kepadaku.'"(Thaahaa [20]: 114)

"Orang yang dikehendaki kebaikan oleh Allah, pasti dipahamkan terhadap agama." (HR Bukhari)


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

pregnancy

~baby~

Lilypie Maternity tickers Where Moms Unite

~~Baca bLOg OraNg~~

******

wynas bridal

~~~ChiTcHat~~~

~~~FoLLoweRs~~~

FEEDJIT Live Traffic Feed